18 januari 2016

Canvastavla med vinyl, unicorn

I julas hade jag lite problem med vad jag skulle ge min bästa väns underbara dotter i julklapp. Jag har inte riktigt koll på vad tonårsflickor vill ha idag för det är definitivt inte samma som när jag var tonåring skulle jag kunna tro.

Precis när jag skulle kapitulera och köpa ett presentkort kom jag på att min vän hade berättat om en text hennes dotter tycker mycket om. Hon hade berättat att dottern pratat om att be mig trycka detta på ett klädesplagg.
Jag funderade länge på vad det skulle vara för klädesplagg, eftersom hon tycker mycket om texten ville jag att hon skulle få njuta av den länge. Men för att hon skulle få njuta av det riktigt länge så gjorde jag en tavla med texten så kan hon ha den precis så länge hon vill.

Jag gjorde en lugn tavla utan en massa färger utan en som helt enkelt förmedlar budskapet.
Allt är gjort i svart vinyl förutom en liten fjäril som är i silvervinyl.





Jag blev riktigt nöjd med tavlan så när som på några småsaker. Jag tror också mottagaren blev både glad och överraskad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar