11 april 2014

Vinyler i alla dess former


Ett litet paket kom till mig i veckan med en hel del vinyl som jag väntat på.
Vinylen skall användas till att göra väggord/dekorationer och stryka på kläder.
Allt är beställt från England där man får ganska mycket mer för pengarna.


Rullarna på bilden är vinyl för att ha på väggar och glas. Jag har sedan tidigare då jag beställde min skärmaskin en hel del väggvinyler i olika färger. 

Här är enfärgade klädvinyler


Och här är det reflex, glitter mm

                                        
 När jag inte väntat på vinyler har jag arbetat med lite olika mönster, förfinat lite här och där samt även skapat lite nytt.
Just nu håller jag på med ett pyjamasmönster där öppningen skall gå ända ned till foten för lättast möjliga påklädning.
Sedan skall jag sy en liten present till en liten go kille.

Min första prioritet just nu är dock att få ordning på vår internetuppkoppling, så tyger och vinyl får vänta någon dag till innan jag sätter saxen i dem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar