15 juli 2013

Inventering av tyger



När jag åkte och handlade tyger till riddardräkterna, som gjorde stor succé, kunde jag bara inte motstå att köpa dessa nya jersey tygerna fast jag absolut inte skulle ha några.
Men några fler tyger skadar inte.







När jag tvättat tygerna och lade in dem i garderoben passade jag på att göra en inventering av alla mina enfärgade tyger och mina muddtyger. 




Med några små komplettering har jag nog alla färger jag behöver. Några av de tyger jag hittade hade jag till och med glömt att jag hade så det var inte dumt att göra en genomgång.
Muddtygerna använder jag till att bandkanta med och till lite olika applikationer.
De enfärgade tygerna använder jag till lite mer förutom bandkanta, det kan bli ärmar på en tröja, leggings, dregglis mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar