13 april 2013

Ninjago och stjärnor

Jag har hållit mig till småprojekt det sista, värken i kroppen sätter stopp för en hel del just nu, men jag kämpar på.

Först har det blivit en matchande mössa i stl 36 till overallen jag sydde här:

http://kokodrilldesign.blogspot.se/2013/03/overall-till-liten-flicka.html



Sedan har det blivit ett par små byxor i ljusrosa sweatshirt med grå muddar i stl 50.




Efter detta beställde mina små gossa kepsmössor för att kunna vara lite varma men ändå skärma bort solen som vi haft den sista tiden.
Min lilla gosse är väldigt förtjust i mina tågtyger, så denna gång beställde han mössa i det blå tågtyget.




Den stora killen beställde en svart star wars mössa, men jag gjorde en liten fuling och sydde en svart ninjago mössa i stället som jag tyckte blev tuffare. Den blev mycket, mycket uppskattad, så nu vill ha han fler i olika färger.



Jag blev nöjd med det mesta, speciellt ninjago kepsmössan, det blev mycket tuff på.
Har nog inte något som var negativt denna gången och det känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar